שילוח בינלאומי עם עמילות מכס

כיצד משלבים שירות עמילות מכס בסל השירותים של חברת השילוח?

שילוח בינלאומי עוסק בתחומי יבוא-יצוא ברחבי העולם, חברת שילוח בינלאומי מתמחה בשינוע סחורות הן ביבוא אישי והן ביבוא מסחרי ועומדת לרשות היבואן במגוון שירותים שעיקרם לבנות ולתכנן שילוח נכון ומוצלח החל מאופן אריזת המוצרים כך שלא יפגמו במהלך ההובלה, הוצאת אישורים מתאימים, ייעוץ והכוונה ללקוח ועמידה בלוחות זמנים. לכאורה, שילוח בינלאומי נראה דרך פשוט – אורזים חבילה, שולחים ואוספים, אך האמת היא שהלוגיסטיקה מורכבת ומלאה בבירוקרטיה שצריך לדעת ולהכיר היטב כיוון שכל טעות גוררת עיכובים מיותרים ועולה ליבואן הרבה כסף. שירותיה של חברת שילוח בינלאומי לבחור עבור הלקוח את הדרך המתאימה ביותר להוביל את המשלוח שלו ולסייע לו בטיפול הניירת והבירוקרטיה בארץ המוצא ובארץ היעד.

בארץ היעד המחסום הבירוקראטי הגדול ביותר עבור היבואן הוא רשות המכס כאשר עליו לשחרר את הסחורה ממכס, כל סחורה שנכנסת למדינה שאינה מדינת הייצור שלה עוברת בדיקת מכס על מנת לאשר את הכנסתה למדינה ובדיקת חוקיות הסחורה, מעבר לבדיקות שנעשות גובה רשות המכס היטלי מס בהתאם לאופי הסחורה והתקנות הקיימות ברשות המכס ובגופים הבירוקראטיים השותפים – משרד הבריאות, משרד החקלאות, מכון התקנים ועוד. בדיוק לשם כך יכול היבואן להיעזר בשירותי עמילות מכס, עמיל מכס הוא איש מקצוע מוסמך שעיקר תפקידו לעסוק בפן הבירוקראטי של שחרור סחורות ממכס בזריזות וביעילות, היכרותו עם תקנות המכס, הידע המקצועי והניסיון במדינות השונות יכול לשרת את היבואן גם טרם המשלוח במתן ייעוץ ליבואן, בדיקת כדאיות יבוא מוצרים מבחינה חוקית, בירוקראטית וכלכלית, שיעור גובה מכס והיטלים שיגבה מהיבואן עבור הסחורה, אישורים נדרשים ועוד.

כאשר הסחורה מגיעה ליעדה, עמיל המכס שבחזקתו המסמכים והאישורים הנדרשים ניגש לשחרר את הסחורה כנציג של היבואן, שכן הסחורה מגיעה בשילוח ללא בעליה, הוא מוודא עבורו שהוא אינו מחויב עבור פריטים שהם פטורים ממכס ושהיטלי המס שעליו לשלם אכן תואמים את תקנות המכס. חברת שילוח בינלאומי המרכזת תחת קורת גג אחת שירותי הובלה, שירותי תכנון ולוגיסטיקה ושירות עמילות מכס היא בחירה מועדפת ומומלצת ליבואנים מתחילים ומנוסים כאחד ממספר סיבות:

  • שילוב של כל שירותי השילוח בחברה אחת מעלה את הסיכוי לשילוח מוצלח שמתוכנן בקפידה ועומד בלוחות זמנים גם מבחינה לוגיסטית וגם מהבחינה הבירוקראטית.
  • הטיפול בסחורה נשאר במעגל חברת השילוח כך שבמקרה של בעיה או תקלה תוכל החברה למצוא את התשובות והפתרונות לכך מבלי להטריח את הלקוח.
  • הידע הרב תחומי יכול לסייע ללקוח לבחור סחורה או מדינת מוצא בה ישתלם לו יותר לקנות ולייבא.
  • אם מדובר ביבוא אישי שהוא לרוב מספר פעמים בודדות, ריכוז השירותים תחת חברת שילוח אחת תקל משמעותית על היבואן, תדריך אותו לאורך התהליך, תיידע אותו בעניין סדר גודל ההוצאה כך שיוכל להיערך בהתאם ותעדכן אותו בעניין השילוח בכל שאלה ובכל זמן.
  • במקרה של רילוקיישן, הלקוח עסוק בעניינים רבים בו זמנית, שירותיה של חברת שילוח חוסכת לו זמן יקר באריזה, הובלה ושילוח של חפציו האישיים, משחררת אותה ממכס במדינת היעד בשירות עמיל מכס מטעם החברה ומביאה את המטען עד למפתן הבית החדש מבלי שהלקוח יצטרך להיות נוכח כלל.