הובלות משרד - העברת משרד

מעבר והובלת משרד הוא בעצם ביטוי להצלחה – העסק שלכם מתפתח ועכשיו אתם עוברים למשרד גדול יותר או משרד במקום מרכזי יותר.

הובלות של משרד הוא נושא חשוב. יש לבחור בקפדנות את חברת ההובלה שתבצע את המעבר של כל הציוד למיקום החדש.  מכיוון שמדובר הובלה של ציוד יקר – מחשבים, מדפסות וכו' חשוב לוודא שלחברת ההובלה שבחרתם יש ביטוח. כמו כן, חשוב לבחור חברת הובלה מקצועית, שלא תגרום לכם לבזבז זמן יקר. כדאי לקיים פגשה מקדימה עם חברת ההובלה ולסכם על לוח הזמנים מראש, כדי שתוכלו כבר לתאם עם גורמים נוספים שיעזרו לכם בפריקה והארגון במקום החדש. איחור של משאית הובלה עלול לגרור אחריו הפסד של יום עבודה שלם. חתימה על הסכם לפני ההובלה עם חברת הובלת שיש לה גם ביטוח, תתן לכם ראש שקט – יש עיכוב בלו"ז או ציוד נפגע, משלמים לכם.